PROJECTEN
oeps heeft in 2017 en 2018 aan een zeer omvangrijk plan gewerkt; het merk EindhovenMuseum ‘from scratch’ gemaakt. Intensieve samenwerking met directeur Ward Rennen heeft nu geleid tot de eerste grote expo tijdens DDW2018.
Museum door de Stad
Campagne 2018

Eindhoven cityguide + citymap
CityGuide + Map
Voor Citymarketing organisatie Eindhoven365 hebben we de nieuwste Cityguide gemaakt.
Dit ieder jaar terugkerende kwaliteitsproduct, heeft, als je het ons vraagt, toch weer een upgrade kunnen ondergaan


Roundabout Design
campaign 2017 / 2018, designroute
De Roundabout designroute is een concept, bedacht vanuit de merkstrategie en de nieuwe binnenstadsvisie van Eindhoven, citymarketing organisatie Eindhoven247 en mede gefinancierd door de binnenstad ondernemers

campagne 2017 / 2018
Eindhoven viert tijdens het landelijk themajaar ‘Mondriaan tot Dutch Design’ de bijzondere verbintenis die de stad heeft met 25 jaar Dutch design. Citymarketingorganisatie Eindhoven365 vroeg SOEPS om de campagne te bedenken en uit te voeren
25 jaar Dutch Design

Brabant
huisjes
Campagne 2016
Voor de organisatie VISIT BRABANT, hebben we een activatiecampagne bedacht, gemaakt en uitgevoerd. De campagne symboliseerd de hospitality en andere kernkwaliteiten van Brabant en de aandacht voor een specifiek event; BrabantNacht 2016
