• Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
T. + 31 629299079

25 jaar

Dutch

Design

Campagne 2017 / 2018

Eindhoven viert tijdens het landelijk themajaar ‘Mondriaan tot Dutch Design’ de bijzondere verbintenis die de stad heeft met 25 jaar Dutch design. Citymarketingorganisatie Eindhoven365 vroeg SOEPS om de campagne te bedenken en uit te voeren. De designhoofdstad van Nederland staat in 2017 bol van de evenementen, met onder andere een expositie in het Van Abbemuseum, de jaarlijkse Dutch Design Week en de eerste editie van het World Design Event. Voor kunst- en designliefhebbers uit binnen- en buitenland is 2017 dan ook hét jaar om Eindhoven te bezoeken.

 

De campagne is gemaakt met behulp van een 15-tal ontwerpers uit de stad Eindhoven. De campagne laat zien wie het succes is 'achter' 25 jaar design op wereldniveau. De campagne is zowel online als ofline uitgerold.

 

City Walk en Bicycle Route:

Eindhoven als design hoofdstad van Nederland! Een stad met creatieve broedplaatsen en design locaties die stuk voor stuk het ontdekken waard zijn. Hier ontdek je de plekken waar de beste designers van de wereld zijn begonnen en steeds meer furore maken. In het kader van ‘25 jaar Dutch Design’ in Eindhoven zijn deze design locaties verbonden in een wandel en een fietsroute. Deze routes maakt design voor het eerst echt 'boekbaar' en brengt je zo naar plekken waar het bruist van creativiteit. SOEPS heeft in opdracht van Eindhoven247 de beide producten ontworpen en geproduceerd. Zo ook de campagne en point-of-sale producten.

Zie ook www.thisiseindhoven.nl

 

Concept: SOEPS Creative Collective

Vormgeving: Nadiah@soeps.nl & Iwan@soeps.nl

Teksten: Eindhoven247

Fotografie: Ruud Balk

Drukwerk: SNEP Eindhoven