• Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
T. + 31 629299079

SOEPS WERKT SAMEN MET DE BESTEN

 

Aan zaken die goed zijn of goed doen voor stad of gebied. Maar bovenal voor de mensen die je wilt dat er komen. We starten altijd met een alles omvattende research als basis voor vernieuwende proposities. Daarmee dwingen we scherpe keuzes af.

We verbinden underground en marketing, werken van city-marketing naar city-making. Van intuïtief idee naar future-proof concept. Van off-brand naar on-brand. Nieuwe bewegingen veroorzaken in de goede richting, zo komt je merk met mens tot leven. Tel uit je winst.

EINDHOVEN CASE:

 

Citymarketing organistatie. Eindhoven365 ging in 2011 de uitdaging aan om een nieuw merk voor de stad Eindhoven te ontwikkelen. Middels een intense en uitgebreide research hebben we de kernwaarden uitgedaagd en scherpgesteld. Wie kiest wordt gekozen; Eindhoven kiest voor technologie, design en kennis. De drie-eenheid die het gezicht werd van een achterliggende mentaliteit. De mentaliteit van onconventioneel zijn, van samenwerken en experimenteren. Van verbeeldingskracht, van onvoorwaardelijk geloof in de toekomst en het gewoon maar gaan doen. Om zo de wereld van morgen vandaag al te laten zien.

 

Deze mentaliteit was leidraad in het maakproces. Daarmee hebben we de klassieke werkwijze rigoureus getransformeerd tot methode van de toekomst. Geen bureaupitch, maar juist het vormen van een collectief van professionals van verschillende studio’s, dat was de strategie. Een ‘Eindhovens elftal’ van creatieven werd geformeerd, waarin regionale professionals en talenten samenwerkten in een uitgebalanceerd team. Met één doel voor ogen; het beste merk te ontwikkelen voor de stad, waar bewoners trots op zijn.

 

Een sterk citybrand is een merk zonder beperkingen, eindeloze mogelijkheden voor de komende decenia. Gebouwd op een fundament van scherp gekozen kernwaarden. Een sterk merk rendeert op gebied van burgerparticipatie, merchandise en natuurlijk als een magneet voor nieuwe bewoners, investeerders en toeristen.

 

BRANDING:

 

PLACE BRANDING:

 

PRODUCTS:

 

CAMPAIGNS: