Citymarketing organisatie Eindhoven365 ging in 2011 de uitdaging aan om een nieuw merk voor de stad Eindhoven te ontwikkelen. Middels een intense en uitgebreide research hebben ze de kenmerkende mentaliteit van de stad uitgedaagd en scherpgesteld. Daan Melis, oprichter van Soeps was nauw betrokken bij het project als werknemer van Eindhoven365. 

SOEPS WERKT SAMEN MET DE BESTEN

Aan zaken die goed zijn of goed doen voor stad of gebied. Maar bovenal voor de mensen die je wilt dat er komen. We starten altijd met een alles omvattende research als basis voor vernieuwende proposities. Daarmee dwingen we scherpe keuzes af.

We verbinden underground en marketing, werken van city-marketing naar city-making. Van intuïtief idee naar future-proof concept. Van off-brand naar on-brand. Nieuwe bewegingen veroorzaken in de goede richting, zo komt je merk met mens tot leven. Tel uit je winst.

ZOMER CAMPAGNE 2020

Voor de marketingorganisatie Visit Brabant heeft Soeps in de zomer van 2020 de opdracht gekregen om conceptueel en campagne gericht mee te denken over een nieuwe zomer campagne in heel Brabant.

Under construction..

T. + 31 629299079
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
MalagaStudios logo.png
UrbanLoyalty sticker 150mm.png
stickers Deze Beams 2.png