CAMPAGNE 2018

Soeps heeft in 2017 en 2018 aan een zeer omvangrijk plan gewerkt; het merk EindhovenMuseum ‘from scratch’ gemaakt. Intensieve samenwerking met directeur Ward Rennen heeft nu geleid tot de eerste grote expo tijdens DDW2018.

Jaarlijks reikt Stichting Cultuur Eindhoven de Eindhoven Cultuurprijs uit in twee categorieën: de Stimuleringsprijs en de Waarderingsprijs. Dit jaar heeft Cultuur Eindhoven Soeps gevraagd om een steminstallatie te maken en te ontwerpen voor in de stad. Bij deze installatie kun je ‘coronaproof’ stemmen op jouw favoriete genomineerden voor de cultuurprijs.

CAMPAGNE 2020
CAMPAGNE 2017 / 2018, DESIGNROUTE

De Roundabout designroute is een concept, bedacht vanuit de merkstrategie en de nieuwe binnenstadsvisie van Eindhoven, citymarketing organisatie Eindhoven247 en mede gefinancierd door de binnenstad ondernemers

CAMPAGNE 2017 / 2018

Eindhoven viert tijdens het landelijk themajaar ‘Mondriaan tot Dutch Design’ de bijzondere verbintenis die de stad heeft met 25 jaar Dutch design. Citymarketingorganisatie Eindhoven365 vroeg SOEPS om de campagne te bedenken en uit te voeren

CAMPAGNE 2016

Voor de organisatie VISIT BRABANT, hebben we een activatiecampagne bedacht, gemaakt en uitgevoerd. De campagne symboliseerd de hospitality en andere kernkwaliteiten van Brabant en de aandacht voor een specifiek event; BrabantNacht 2016

T. + 31 629299079
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
MalagaStudios logo.png
UrbanLoyalty sticker 150mm.png
stickers Deze Beams 2.png